Brandul Regiunii Cahul – Ce reprezintă și cum îl utilizăm

Regiunea Cahul are propriul brand. Este o inițiativă premieră pentru Republica Moldova dezvoltată cu asistența financiară a Uniunii Europene în cadrul Programului EU4Moldova: Regiuni-cheie.

Brandul oferă identitate distinctă regiunii şi îi sporeşte competitivitatea în atragerea turiștilor, investițiilor, companiilor noi, sporirea exporturilor, promovarea pe plan extern şi, nu în utlimul rând, în atragerea de capital uman. Brandul regiunii Cahul este destinat spre utilizare deopotrivă localităţilor rurale, mun. Cahul, agenţilor economici, instituţiilor publice, sectorului asociativ și oamenilor ce iubesc Cahul

Materialul de la prezentarea din 25 august, 11.00, pe platformele Facebook: UNDP Moldova, Primăria municipiului Cahul, Consiliul Raional Cahul, EU4Moldova: Regiuni cheie.

Alte resurse:

Campanii

Evenimente

Istorii de succes

eu4cahul-logo-regiuni

Programul susține consolidarea coeziunii economice, teritoriale și sociale în Republica Moldova, prin facilitarea creșterii socio-economice locale incluzive și durabile și îmbunătățirea standardelor de viață ale cetățenilor din cele 2 regiuni cheie: municipiile Ungheni și Cahul și localitățile învecinate.

Află mai multe