Obiectivul acestei activități a fost de a familiariza participanții cu cunoștințele și instrumentele practice legate de strategiile de marketing, ținând cont de faptul că multe companii folosesc abuziv marketingul ca concept în general. De cele mai multe ori este legat doar de campania de promovare pe rețelele sociale, bannere și flyere. De aceea este necesară schimbarea perspectivei marketingului fundamental. Expertul dl. Slonovschi Dumitru, Director Executiv al „Magenta Consulting”, având o mare experiență în domeniu, a fost invitat să faciliteze aceste traininguri.
Training-ul a început cu neuromarketing, explicând modul în care funcționează creierul uman și percepe informațiile și publicitatea. Expertul a continuat apoi cu decizii inconștiente care sunt luate de consumatori și, în final, a explicat conceptul de BUUZ – zgomotul în care se transformă unele campanii de publicitate atunci când nu sunt bine pregătite. În continuare, expertul a decis să aducă conceptul de „customer jorney” pentru a explica și exemplifica comportamentul clienților în diferite etape – începând de la interesul față de un produs până la achiziție și loialitate.